Customer engagement Zakelijke dienstverlening
"Voor ons nieuwe intranet zochten wij een business partner die onze cultuur begrijpt en oplossingen levert waar onze medewerkers efficiënter door werken; InSpark vervult deze behoefte."
Philippe N.M. Creijghton
Managing Partner Houthoff Buruma

Een nieuwe digitale werkomgeving voor Houthoff Buruma

Met meer dan 250 advocaten, notarissen en belastingadviseurs, is Houthoff Buruma een van de grootste advocatenkantoren in Nederland. Begin 2011 heeft InSpark de digitale werkomgeving van Houthoff Buruma vernieuwd. Hiermee is het eenvoudiger efficiënt te werken en de relatie met klanten te versterken. Medewerkers van Houthoff worden door het intranet optimaal ondersteund en kunnen eenvoudig informatie vinden over dossiers en cliënten dankzij de 360-graden oplossing. Deze oplossing is gericht op samenwerking en kennisdeling.

XpertFinder functionaliteit 

InSpark heeft de XpertFinder functionaliteit ontwikkeld. Hiermee hebben medewerkers altijd en overal toegang tot en inzicht in relevante kennis en informatie binnen de organisatie. Medewerkers beschikken over een actueel cliëntbeeld en kunnen sneller inspelen op de cliëntvraag.

De relatie met de cliënt versterken

Sneller inspelen op de cliëntvraag komt de relatie met de cliënt ten goede en vergroten efficiency in de samenwerking met collega’s en ondersteunende afdelingen.

De klankbordgroep

Een klankbordgroep ingericht met alle vertegenwoordigen zoals partners, medewerkers en staf, letten er op dat de toekomstige ontwikkelingen van het intranet blijven aansluiten op de behoeften van diverse gebruikersgroepen binnen het kantoor. Houthoff Buruma speelt zo sneller in op veranderende behoeften en behaalt een optimaal rendement op gedane ICT-investeringen.

SHARE
Gijs Huisman

Klant Succes Manager

Meer informatie?
Ik praat je graag bij over de mogelijkheden.