Relaties die blijven

Er is een verschil tussen zeggen dat de klant centraal staat, en het ook echt dóen. Dat verschil is interactie. De organisatie die lange relaties weet aan te gaan – en daardoor dus succesvoller is – blinkt uit in luisteren en de juiste vragen stellen.

Wij bieden met Microsoft Dynamics 365 hét Customer Engagement platform om elke klant een uitstekende ervaring te bieden. Het is de basis voor een sterke band met je relaties – en daarmee de beste start voor marketing, sales en services.

SHARE
Optimale inzet van tools
Een gestroomlijnde organisatie kan snel inspringen op veranderende wensen, snelle vragen en nieuwe connecties. Dat lukt als alle middelen vóór je klant werken, en niet tegen.
Meer en beter inzicht
Integreer verschillende (backoffice) systemen, creëer een persoonlijke omgeving, bied ruimte voor echt contact met klanten: je kunt zoveel meer op basis van een 360 graden klantbeeld.
Gestructureerd
Niet alleen je interne organisatie is gebaat bij optimale efficiëntie. Het komt ook de veiligheid ten goede én je relaties. Bewust of onbewust, maar merkbaar in elk contact..

Haal het maximale uit jouw CRM platform

Haal het maximale uit technologie door jouw medewerkers enthousiast en betrokken te maken voor innovatie en versnelling. Verander de manier van werken binnen jouw organisatie met onze adoptieaanpak en stoom jouw organisatie, tot aan individuele medewerkers, klaar voor vernieuwing.

Wij werken voor
Arthur Hospers

Lead Consultant Customer Engagement

Wij luisteren ook graag
Ik denk direct op niveau met je mee.