Alle Inspark Managed Services klanten kunnen vanaf januari 2019 profiteren van een nieuw en verbeterd serviceportaal. Het InSpark serviceportaal wordt begin december gelanceerd en dat mag gevierd worden! Dit nieuwe portaal biedt namelijk betere en makkelijkere integratie met bestaande tools van de klanten, maar maakt vooral de communicatie met InSpark overzichtelijker en efficiënter.

Voor Managed Services klanten van InSpark biedt het nieuwe service portaal vooral gemak. Het inschieten van een ticket, bij bijvoorbeeld een veiligheidsprobleem of een bug, wordt makkelijker en overzichtelijker voor de klanten. “We hebben gekozen voor dit nieuwe serviceportaal, om onze klanten een modern platform te beiden om makkelijker met ons te communiceren,” aldus Managed Services Lead Salar Darwish.

Managed Services InSpark

Vanaf de tweede week van december, worden de eerste klanten overgebracht naar het nieuwe service portaal. Naast de snellere communicatie en afhandeling van tickets, biedt het portaal ook mogelijkheden om sneller te innoveren. “Als innovatiecoach heb ik in het nieuwe portaal een compleet overzicht wat er bij jou als klant speelt en gespeeld heeft. Dit kan ik goed gebruiken in mijn voorbereidingen voor de innovatie gesprekken,” aldus Cloud Engineer Daniël Etten

Als de nummer #1 Microsoft Partner van Nederland, moet wij zelf ook blijven transformeren. Dit nieuwe portaal zorgt ervoor dat onze Managed Services afdeling naar de next level wordt gebracht. Wil jij n.a.v. dit nieuwsbericht meer informatie over ons nieuwe serviceportaal? Neem dan contact op met Salar Darwish. Hij vertelt je alles over dit nieuwe portaal.

SHARE
Salar Darwish

Lead Managed Services

Meer informatie?
Wil jij meer informatie over ons nieuwe portaal? Of meer uitleg over wat dit voor jou betekent?
Altijd up to date?
Blijf op de hoogte van de laatste innovaties. Geef aan welke mailings jij maandelijks wil ontvangen. Schrijf je nu in!