Onderscheidend blijven in de veranderlijke markt van zakelijke dienstverlening

In de zoektocht naar onderscheidend vermogen zijn veel professionele dienstverleners hun businessmodel grondig aan het aanpassen. Terecht, want de klant écht centraal stellen betekent nogal wat voor je dienstverlening.

Aan losse toepassingen ontbreekt het niet, aan een samenhangende visie die je klantrelatie naar een hoger plan tilt vaak nog wel. Daar liggen dan ook de kansen om innovatie in te zetten. Wij leggen graag de basis voor het versterken van bestaande relaties en het aangaan van heel veel nieuwe.

SHARE
Moderne Werkplek
De rekensom is eenvoudig: als jouw mensen blij zijn met hun werkomgeving en gemakkelijk informatie kunnen delen, gaat je dienstverlening ook vooruit. Een veilige en moderne werkplek verdient zich in allerlei opzichten snel terug.
Customer Engagement
Service op elk moment van de dag is al lang mogelijk. Maar pas als je inhoudelijk echt iets te bieden hebt, en voorspellend kunt zijn in de behoeften van je klant, ga je voorbij “de vorm”. En dat wordt gewaardeerd
Business insights
Laat slimme algoritmes voor je werken door eenvoudig data van binnen én buiten de organisatie met elkaar te verbinden. Voeg wat machine learning toe aan de mix en je hebt het recept voor de dienstverlening van de toekomst in handen.
Hybrid Cloud
Op dit veilige en schaalbare platform voeg je applicaties die de klanttevredenheid verhogen heel gemakkelijk toe. En als de wensen van je klant veranderen, verandert IT heel eenvoudig mee.
Managed Services
Van een adoptiecoach om medewerkers mee te nemen in nieuwe toepassingen, tot eersteklas support op Microsoft technologie voor jou en je medewerkers: onze experts staan voor je klaar. Als het moet 24/7.
Wij werken met
Gijs Huisman

Klant Succesmanager Zakelijke Dienstverlening

Elke vooruitgang begint met een eerste vraag
Ik ga het gesprek graag aan.