Ondernemingen zijn het middelpunt van de samenleving: ze zorgen voor de noodzakelijke economische groei en voor werkgelegenheid in jouw regio. Als lokale overheid heb je dan ook groot belang bij het samenbrengen van de juiste bedrijfsrelaties en relevante stakeholders. Voor een adequaat relatiebeheer is het noodzaak om gestructureerd inzicht in en centrale toegang tot alle contactdata, dossiers en relatiegegevens te krijgen.

Want: hoe bind je lokale stakeholders aan je gemeente? Hoe trek je nieuwe ondernemers aan en zorg je er gericht voor dat organisaties in jouw regio kunnen groeien? En hoe kun je al die bedrijfscontacten efficiënt onderhouden? Met een centrale, toegankelijke, overzichtelijke én veilige opslag van alle data en dossiers, zodat je relaties een professionele en snelle service kunt bieden. Kortom: efficiënt relatiebeheer. Dat bereik je met onze oplossing: Ondernemer Contact Manager.

Dit is de Ondernemer Contact Manager

Ondernemer Contact Manager (OCM) is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 en stelt je in staat om al je relatiegegevens goed en doelmatig te beheren. Contactdata worden centraal en gestructureerd opgeslagen en beheerd. Zo behoud je het overzicht én worden al je relatiegegevens optimaal ingezet voor het beoogde doel: het aantrekken en stimuleren van het bedrijfsleven in jouw regio.

Met OCM hebben jouw relatiemanagers overal toegang tot waardevolle relatiedata en zijn ze in staat om alle belangrijke stakeholdergegevens optimaal in te zetten. Je zet organisaties in jouw regio in het middelpunt. Als betrouwbare en toegankelijke bronapplicatie zorgt OCM voor inzichtelijke, centrale dataopslag en betere sturing. Dat levert de nodige slagkracht voor je relatiebeheer, zodat de bedrijvigheid in jouw gemeente groeit.

SHARE
Naar één relatiesysteem in slechts 5 stappen
1. Vooronderzoek
We analyseren de huidige datastructuur en gegevensstromen
2. Implementatie
We rollen Dynamics 365 en Dynamics Portal uit
3. Koppeling
We verbinden het systeem aan alle benodigde interne en externe databronnen (zoals KvK)
4. Integratie
We integreren OCM in de interne systemen (e-mail/ Outlook, Office, telefooncentrale)
5. Training en adoptie
We zorgen ervoor dat jouw relatiemanagers perfect met OCM kunnen werken

“De uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie lieten we via onze Microsoft Dynamics CRM lopen en de gastenlijst toont aan dat de basis voor een goed draaiend relatiebeheersysteem is gelegd”

Riny van Deursen
Senior Business Consultant Gemeente Eindhoven

Tim Swaag

Klant Succesmanager Lokale overheid

Meer weten?
Ik deel graag mijn ervaringen en kennis met je onder het genot van een kopje koffie.