Samen beheren, samen innoveren
Laten we eerlijk zijn: nieuwe toepassingen en platformen hebben alleen waarde als je ze actief beheert en ontwikkelt. De realiteit wijst echter uit, dat IT afdelingen voornamelijk bezig zijn met de dagelijkse operatie en overvolle projectkalenders. Zij komen slechts sporadisch toe aan innovatie. Flexibele en schaalbare platformen als Microsoft 365 en Microsoft Azure, verdienen daarom minstens zulke flexibele dienstverlening.
Voorop lopen zit in ons DNA en ons Managed Services team voorziet elke organisatie van eersteklas ondersteuning én helpt mee om blijvend te innoveren. Wij kennen jullie omgeving door en door en zorgen voor veilige toegang, zodat we snel kunnen handelen mocht dit nodig zijn. Dit kan 24 uur per dag, zeven dagen per week. Van meekijken bij problemen tot volledige ontzorging en beheer.
Onze Managed diensten zijn beschikbaar in drie verschillende SLA-varianten: Goud, Zilver en Brons. Elke variant is ontworpen om te voldoen aan de specifieke behoeften en vereisten van jouw organisatie.
- Goud: Onze premium SLA-variant biedt de hoogste prioriteit en de snelste responstijden. Ideaal voor organisaties die kritieke applicaties en systemen hebben die continu operationeel moeten zijn.
- Zilver: Deze variant biedt een uitstekende balans tussen kosten en prestaties, met goede responstijden en uitgebreide ondersteuning voor een breed scala aan Microsoft-omgevingen.
- Brons: Een kosteneffectieve oplossing voor organisaties die basisondersteuning nodig hebben met betrouwbare responstijden en essentiële diensten.
Meer gedetailleerde informatie over elke SLA-variant, inclusief de specifieke diensten en responstijden die we aanbieden, is te vinden in onze dienstbeschrijving en het SLA-document.