Expert Desk

Hét verlengstuk van jouw IT afdeling
Salar Darwish

Wordt jouw IT-afdeling continu overladen met vragen? Kamp je direct met een capaciteitstekort als gevolg van vakanties of een overvolle projectkalender? Of vergt de day-to-day ondersteuning dusdanig veel van de capaciteit, dat je niet aan innoveren of cloud implementaties toekomt? Dan biedt de InSpark Expert Desk de oplossing.

Wij helpen niet alleen bij het oplossen van problemen en incidenten, maar ook het doorvoeren van belangrijke wijzigingen of nieuwe functionaliteiten kunnen wij volledig van je overnemen. Speciaal voor onze Expert Desk klanten, hebben wij een gereduceerd tarief waarmee je profiteert van gegarandeerde ondersteuning. Je kunt kiezen tussen een bronzen, zilveren of gouden SLA-pakket, welke je na 3 maanden kosteloos kunt aanpassen.

Als zélfs onze Cloud Experts er niet uit komen, maken we gebruik van Microsoft Premier Support. De beste Microsoft engineers gaan dan voor jou aan de slag, zonder dat je een eigen Premier Support contract nodig hebt.

Onze klanten
Joolz

Meer weten over Expert Desk?

We bespreken graag de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie.
Neem contact op

Contactformulier