Wordt jouw IT-afdeling continu overladen met vragen? Kamp je direct met een capaciteitstekort als gevolg van vakanties of een overvolle projectkalender? Of vergt de day-to-day ondersteuning dusdanig veel van de capaciteit, dat je niet aan innoveren of cloud implementaties toekomt? Dan biedt de InSpark Expert Desk de oplossing.

Wij helpen niet alleen bij het oplossen van problemen en incidenten, maar ook het doorvoeren van belangrijke wijzigingen of nieuwe functionaliteiten kunnen wij volledig van je overnemen. Speciaal voor onze Expert Desk klanten, hebben wij een gereduceerd tarief waarmee je profiteert van gegarandeerde ondersteuning. Je kunt kiezen tussen een bronzen, zilveren of gouden SLA-pakket, welke je na 3 maanden kosteloos kunt aanpassen.

Als zélfs onze Cloud Experts er niet uit komen, maken we gebruik van Microsoft Premier Support. De beste Microsoft engineers gaan dan voor jou aan de slag, zonder dat je een eigen Premier Support contract nodig hebt.

SHARE
Hoe werkt het Expert Desk?
Onboarding
We spreken af welke omgevingen we mogen beheren en regelen veilige toegang met bijvoorbeeld Multi Factor Authentication (MFA) en Priviliged Identity Management (PIM). Onze collega’s komen bij jullie op locatie kennismaken met het IT team en leggen de gemaakte afspraken vast in een DAP, zodat deze duidelijk zijn bij alle partijen.
Samenwerken
Onze dienst is binnen afzienbare tijd up-and-running en klaar voor gebruik. Je kunt gebruik maken van ons moderne support portaal met support app, maar wij zijn natuurlijk ook per e-mail, telefoon en Microsoft Teams te bereiken. We evalueren de samenwerking na 25 meldingen en sturen bij waar nodig. Uiteraard rapporteren wij over de uitgevoerde werkzaamheden.
Innoveren en versnellen
Je kunt niet alleen vragen stellen en incidenten melden, maar we leveren ook diensten op proactieve wijze. Denk aan webinars, nieuwsbrieven, maar ook een gepersonaliseerde innovatie- en routekaartsessie op locatie. Op deze manier zorgen we samen voor de innovatie & versnelling met onze ”versnellers op maat”.
Onze klanten
Salar Darwish

Lead Managed Services

Meer weten over Expert Desk?
De mogelijkheden kan ik met je bespreken onder het genot van een kopje koffie.